Voor onze opdrachtgever uit Amersfoort, een interim- en adviesbureau in de Publieke sector, zijn wij op zoek naar een Managementassistent voor 24 – 28 uur per week. Na een tijdelijke detacheringsopdracht via Gewoon Jans heeft de opdrachtgever de intentie om je een vast dienstverband aan te bieden.
Jouw team bestaat uit 12 collega’s die zich bezighouden met uiteenlopende ondersteunende taken bezig binnen de salesketen, het management en HR. De managementassistent zorgt er o.a. voor dat de agenda’s van de managers en directie met afspraken zijn gevuld waarbij je je communicatieve en planningsvaardigheden optimaal benut. Je ondersteunt administratief bij het commerciële proces. Verder ben je een vraagbaak voor relaties en adviseurs, je beantwoordt uiteenlopende verzoeken en het organiseren van bijeenkomsten kan ook tot jouw takenpakket behoren. Kortom, je bent een belangrijke schakel van de interne dienst voor zowel het managementteam, de adviseur en onze relaties.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de projectplanning en secretariële/administratieve ondersteuning van lopende werving- en selectieprocedures. Je taken bestaan onder andere uit:
Het ondersteunen van de directie en het management met hun agendabeheer. Je beheert gemiddeld vier à vijf agenda’s bij een fulltime dienstverband.
Inplannen van externe afspraken met relaties voor de directie en het management.
Inplannen van interne afspraken met collega’s en sollicitanten.
Accuraat houden van het CRM-registratiesysteem (registeren en uitzetten aanvragen bij juiste accountmanager(s), status commerciële proces bijhouden, klantcontacten registreren).
Beantwoorden inkomend telefoonverkeer.
Verantwoordelijk voor bewaken van de tussen- en eindevaluaties van de projecten, waarbij je zelfstandig contact onderhoudt met onze opdrachtgevers en onze adviseurs.
Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie (mail en post).
Ontvangst nieuwe adviseurs en hen wegwijs maken binnen onze organisatie.
Ondersteuning bieden op diverse secretariële en overige ondersteunende aspecten.
Organiseren van bijeenkomsten.
Wat vragen wij van jou?
Jij hebt minimaal een afgeronde MBO+ opleiding en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie.
Je hebt een dienstverlenende instelling en bent pro-actief.
Jij denkt mee, schakelt en bent oplossingsgericht. Kortom, een echte aanpakker.
Jij beheerst de Nederlandse taal uitstekend en bent accuraat.
Je belt graag met relaties en adviseurs voor het plannen van gesprekken, je hebt ruimschoots ervaring met tekstverwerkings- en spreadsheetprogramma’s (bij voorkeur Google en MS-Office) en vindt snel je weg in informatiesystemen.
Daarnaast ben je flexibel, pas je je makkelijk aan (extra werken of ruilen werkdag) en heb je een collegiale instelling.
Wat bieden wij jou?
Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met de intentie tot een vaste aanstelling.
De mogelijkheid tot thuiswerken.
Salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring.
Werken in je regio.
25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
Gewoon Jans ziet jouw cv en korte motivatie graag tegemoet. Samen praten we over de arbeidsvoorwaarden en je salaris. Je kunt solliciteren via de onderstaande button en krijgt uiterlijk binnen drie dagen een reactie op jouw sollicitatie en als dit een positieve reactie is, dan hoor je ook gelijk meer over de vervolgprocedure.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact op met Esther Jans. Zij is te bereiken via 033 303 33 98 of via info@gewoonjans.nl.