Office-manager

FIDDS
Locatie
Breukelen
Sector
Werving & Selectie
Opleiding
Afgeronde hbo-opleiding
Werkuren
20 - 24 uur

Voor onze opdrachtgever FIDDS uit Breukelen zijn wij op zoek naar een Office-manager voor 20 – 24 uur per week.

Over de organisatie
FIDDS is een dynamisch en snelgroeiend bedrijf gevestigd in Breukelen, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen in datagestuurde verbeteringen. Het bedrijf kenmerkt zich door een open en informele werksfeer, waar professionaliteit en collegialiteit hoog in het vaandel staan.

Wat ga je doen?
Als Office-manager bij FIDDS ben je de spil in de organisatie. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse gang van zaken op kantoor soepel verloopt en biedt ondersteuning aan directie en collega’s. Je bent zelfredzaam, proactief en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je takenpakket is veelzijdig en vraagt om een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Algemene kantoororganisatie: je beheert de dagelijkse kantoorwerkzaamheden, zoals post- en e-mailafhandeling, voorraadbeheer en het regelen van facilitaire zaken.
  • Ondersteuning directie: je ondersteunt de directeur door het organiseren van vergaderingen en het coördineren van complexe afspraken.
  • Communicatie: je fungeert als eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten en zorgt voor een vloeiende communicatie binnen het bedrijf.
  • Administratieve taken: je voert diverse administratieve taken uit, zoals een deel personeelsadministratie en het bijhouden en verwerken van gegevens.
  • Projectmanagement: je ondersteunt bij diverse projecten binnen de organisatie en zorgt voor een goede voortgang en opvolging.
  • Evenementenorganisatie: je bent verantwoordelijk voor het organiseren van bedrijfsbijeenkomsten en evenementen.

Jouw competenties zijn:

  • Zelfstandigheid: je kunt zelfstandig werken en neemt initiatief.
  • Communicatief sterk: je bent in staat helder en effectief te communiceren met collega’s, klanten en andere stakeholders.
  • Verbindend: je fungeert als schakel binnen de organisatie en weet verschillende afdelingen en mensen samen te brengen.
  • Ontzorgend: je weet het management en collega’s te ontzorgen door zaken efficiënt en effectief op te pakken.

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een relevante richting zoals Bedrijfskunde, Management of Office-management.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Sterke organisatorische en administratieve vaardigheden.
  • Zelfredzaam, proactief en oplossingsgericht.
  • Vaardig met MS Office (Word, Excel, PowerPoint) en andere relevante software.

Wat mag jij verwachten?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een snelgroeiende en dynamische organisatie.
  • Een informele en collegiale werksfeer.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • 25 vakantiedagen op basis 40 uur per week
  • Bonusregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Uitstekende pensioenregeling
  • Laptop en telefoon van de zaak

Nieuwsgierig geworden en wil je meer over de vacature horen? Neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer over de organisatie en de vacature en horen dan uiteraard graag meer over jou.

Direct solliciteren kan natuurlijk ook. Doe dit via de onderstaande button. Gewoon Jans ziet jouw cv en korte motivatie graag tegemoet.

Solliciteer nu
← Terug naar overzicht